
Valoro el treball en grup realitzat fins ara molt positivament.
Crec que la dinàmica de grup és bona. Els temps de resposta i les resolucions quan n'hi ha conflictes també són bones. Cap de nosaltres és experta en temes de wikis ni de blogs, però posem esforç i la resta de membres del grup ràpidament accepta la feina dels altres. L'únic tema que ha sigut una mica més complicat, el de la col·locació de l'índex, al final ho hem resolt molt bé, i això que el grup estava dividit en 2 opinions diferents. L'EmmaR i l'Emmac ho volien posar com a una pàgina, i la Laura i jo com una navegació del marc. La sol.lució, posar-ho a les dues bandes, crec que ha sigut òptima.
Penso que hem repartit les tasques molt equitativament i de forma molt consensuada, però crec que d'ara endavant és el primer que hem de fer i no fer-ho a última hora.
La primera part de la PAC, les cerques al Delicious, crec qua la vam fer ràpid i l'etiquetatge correcte. Però hem sigut una mica inconstants, i la resta de tasques se'ns han endarrerit massa. Això sí, quan ens hem dedicat la resposta i la dedicació ha sigut unànime.
Per millorar la planificació, dintre de la wiki jo crearia un apartat "Desenvolupament" en el que aniria penjant pàgines que ens fossin útils per organitzar-nos millor fins que finalitzem el projecte. La idea és que aquestes pàgines no siguin maques ni res, però sí que siguin pràctiques i no haver de mirar constantment l'àrea de debat per veure els acords als que anem arribant. Al finalitzar el projecte, les podríem inclús esborrar, ja que el seguiment del desenvolupament ho farem pel blog. Jo posaria els següents subapartats:
1.- Planificació de tasques. Hauríem de fer una taula senzilla (com les de l'àrea de debat) en la que es vegi clarament la feina de cadascú i en la que posem una marca quan ja estigui realitzada.
2.- Planificació dels temps. Hem demanat un ajornament pel 100% de les PACS que hem lliurat. Pel que veig, totes ho tenim força complicat entre les altres assignatures i la vida personal i laboral, per tant jo inclouria una taula també molt senzilla en la que es vegi clarament els dies que no podrem fer absolutament res i els que podrem dedicar moltes hores. Es tracta d'organitzar-nos millor, i de que si algú pel que sigui s'ha d'endarrerir en la seva feina, organitzar-ho tot de forma que els altres puguin continuant treballant. Crec que és el tema que pitjor portem, tot i que fins ara ho ressolem a força de voluntat i sacrifici d'hores de son per part de totes.
3.- Navegació. Crearé una pàgina en la que posaré les normes de navegació que aniré afegint conforme em vagin surtin. Per exemple:
- Quan es tracti d'un enllaç a una pàgina externa, faré que s'obri una finestra nova
- A cada pàgina posaré un botó de tornar al menú principal i un altre que porti al següent tema o similar
- En algunes pàgines crearé núvols d'etiquetes per accedir més fàcilment als continguts
- ...i demés coses que pensi o que penseu vosaltres
4.- Etiquetes. Crearé una pàgina explicant les etiquetes que assignaré a cada pàgina per després poder crear núvols. Ja he vist que heu començar a portar idees a l'àrea del debat sobre les etiquetes del Delicious que podríem extrapolar a les de la wiki.
En global crec que estem funcionant força bé. Ara a preparar la PAC3!!!!!!!
Crec que la dinàmica de grup és bona. Els temps de resposta i les resolucions quan n'hi ha conflictes també són bones. Cap de nosaltres és experta en temes de wikis ni de blogs, però posem esforç i la resta de membres del grup ràpidament accepta la feina dels altres. L'únic tema que ha sigut una mica més complicat, el de la col·locació de l'índex, al final ho hem resolt molt bé, i això que el grup estava dividit en 2 opinions diferents. L'EmmaR i l'Emmac ho volien posar com a una pàgina, i la Laura i jo com una navegació del marc. La sol.lució, posar-ho a les dues bandes, crec que ha sigut òptima.
Penso que hem repartit les tasques molt equitativament i de forma molt consensuada, però crec que d'ara endavant és el primer que hem de fer i no fer-ho a última hora.
La primera part de la PAC, les cerques al Delicious, crec qua la vam fer ràpid i l'etiquetatge correcte. Però hem sigut una mica inconstants, i la resta de tasques se'ns han endarrerit massa. Això sí, quan ens hem dedicat la resposta i la dedicació ha sigut unànime.
Per millorar la planificació, dintre de la wiki jo crearia un apartat "Desenvolupament" en el que aniria penjant pàgines que ens fossin útils per organitzar-nos millor fins que finalitzem el projecte. La idea és que aquestes pàgines no siguin maques ni res, però sí que siguin pràctiques i no haver de mirar constantment l'àrea de debat per veure els acords als que anem arribant. Al finalitzar el projecte, les podríem inclús esborrar, ja que el seguiment del desenvolupament ho farem pel blog. Jo posaria els següents subapartats:
1.- Planificació de tasques. Hauríem de fer una taula senzilla (com les de l'àrea de debat) en la que es vegi clarament la feina de cadascú i en la que posem una marca quan ja estigui realitzada.
2.- Planificació dels temps. Hem demanat un ajornament pel 100% de les PACS que hem lliurat. Pel que veig, totes ho tenim força complicat entre les altres assignatures i la vida personal i laboral, per tant jo inclouria una taula també molt senzilla en la que es vegi clarament els dies que no podrem fer absolutament res i els que podrem dedicar moltes hores. Es tracta d'organitzar-nos millor, i de que si algú pel que sigui s'ha d'endarrerir en la seva feina, organitzar-ho tot de forma que els altres puguin continuant treballant. Crec que és el tema que pitjor portem, tot i que fins ara ho ressolem a força de voluntat i sacrifici d'hores de son per part de totes.
3.- Navegació. Crearé una pàgina en la que posaré les normes de navegació que aniré afegint conforme em vagin surtin. Per exemple:
- Quan es tracti d'un enllaç a una pàgina externa, faré que s'obri una finestra nova
- A cada pàgina posaré un botó de tornar al menú principal i un altre que porti al següent tema o similar
- En algunes pàgines crearé núvols d'etiquetes per accedir més fàcilment als continguts
- ...i demés coses que pensi o que penseu vosaltres
4.- Etiquetes. Crearé una pàgina explicant les etiquetes que assignaré a cada pàgina per després poder crear núvols. Ja he vist que heu començar a portar idees a l'àrea del debat sobre les etiquetes del Delicious que podríem extrapolar a les de la wiki.
En global crec que estem funcionant força bé. Ara a preparar la PAC3!!!!!!!
Anna
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada